مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روابط عمومی را بازوی توانمند سازمانهای ارائه دهنده مراقبتهای بهداشتی و درمانی بمنظور عبور از پیچیدگیهای این حوزه و انتقال مؤثر پیام برشمرد.
دکتر سیّدعلی حزنی- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی را بازوی توانمند سازمانهای ارائه دهنده مراقبتهای بهداشتی و درمانی بمنظور عبور از پیچیدگیهای این افزایش اعتبار و اعتماد در حوزهای حساس مانند مراقبتهای بهداشتی و درمانی شهرت و اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است. روابط عمومی به عنوان ابزاری قدرتمند برای شکل دادن به ادراک عمومی و ایجاد تصویری مثبت برای سازمانهای ارائه دهنده روابط عمومی در سازمانهای ارائه دهنده مراقبتهای بهداشتی و درمانی با به کارگیری روشهای استراتژیک مانند مقالات رهبری فکری، بیانیههای مطبوعاتی و روابط رسانهای، میتوانند خود را به عنوان مرجع قابل اعتماد در زمینههای مربوطه معرفی کنند.مراقبتهای بهداشتی و درمانی عمل میکند.حوزه و انتقال مؤثر پیام برشمرد. متن پیام به شرح زیر است