عاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در تقدیر بازنشستگان این معاونت با اعلام مهمترین برنامه سال ۱۴۰۳ شرکت مخابرات اظهارداشت : ارائه خدمات جدید و باکیفیت ، افزایش رضایت مشتریان و مشارکت با فعالان حوزه ارتباطات و سودآوری ازجمله آنها ا ست.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،
دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر
اینکه نیروی انسانی پایه اصلی سازمان است
و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه آن دارد افزود : جایگاه نیروی انسانی در
مخابرات از اهمیت خاصی برخوردار است و باید نگاه ویژگی به آن داشت هر چند
به دلایلی هنوز موفق به تامین نیازهای انگیزشی همکاران نشده ایم.
وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی یک سازمان، سرمایه اصلی آن محسوب
میشود و موفقیت یا شکست سازمان در گرو بهرهوری و عملکرد کارکنان آن است
تصریح کرد : در شرکت مخابرات ایران در دو سال گذشته با همکاری کمک همه حوزه
ها موفق شد درآمد عملیاتی را دو برابر داشته وامیدواریم با تلاش همکاران
این روند در سال ۴۰۳ هم ادامه پیدا کند.
دکتر زارعیان که در مراسم تقدیر از بازنشستگان همکاران معاونت تجاری و
خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران سخن می گفت ضمن قدردانی از زحمات این
همکاران که طی سال ها برای رضایت مشتریان این شرکت تلاش کردند گفت: کار
در شرکت مخابرات ایران به دلیل گستردگی و اهمیتی که دارد خدمت به مردم و
از اعمالی است که دارای پاداش مضاعف در دنیا و آخرت است و هر کس فرصت خدمت
گذاری در مخابرات را دارد باید شکرگذار باشد و از این فرصت حداکثر استفاده
را ببرد.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به تحولات سال
های اخیر در صنعت مخابرات افزود: شرکت مخابرات ایران در ۳۰ سال دوره خدمت
شما چندین مرتبه پوست اندازی کرده و با تلاش کارکنان خدوم خود به جایگاه
مناسب امروز رسیده است امیدواریم شاهد پیشرفت این شرکت برای اریاه خدمات
به روز و مورد نیاز مشتریان باشیم .