معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: همکاری با شرکای جدید و افزایش تعداد شرکا تا ۲۵۰ شریک تجاری را در دستورکار داریم و امیدواریم که همکاری بخش های مختلف حوزه فاوا به توسعه بیشتر منجر شود.
نسیم خبر- داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات
مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با خبرنگار سیتنا در نمایشگاه
تلکام، با تاکید بر اینکه مشارکت با شرکت های فعال حوزه اینترنتی وارتباطی
جزو استراتژی های کلان این شرکت است ،اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در
سال های اخیر در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران به دنبال آن بودیم که این
همکاری ها موجب ارایه خدمات و سرویس های جدید به مردم خواهد شد .
وی، خاطرنشان کرد: همکاری با شرکای جدید و افزایش تعداد شرکا تا
۲۵۰ شریک تجاری را در دستورکار داریم و امیدواریم که همکاری بخش های مختلف
حوزه فاوا به توسعه بیشتر منجر شود که البته یکی از اهداف کلیدی نمایشکاه
تلکام نیز همین موضوع تعامل و ارتباط بیشتر با شرکای جدید است .